Ja Ja - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Justin Berg - WaarBenJij.nu Ja Ja - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Justin Berg - WaarBenJij.nu

Ja Ja

Door: justinvdb

Blijf op de hoogte en volg Justin

03 November 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

Kia ora,

Jaja ik ben in Nieuw-zeeland!!!
Na een reis die begon op 1 november ben ik via london, singapore, Sydney eindelijk aan gekomen in Auckland (3 november) en ik moet zeggen Het valt niet mee om 12 uur van londen naar singapore op 1 vierkante meter te moeten zitten!!
Maar goed ik moet me niet zo aanstellen aangezien ik hier in me korte broek achter de computer zit;)
en uit het raam naar de Sky Tower aan het kijken ben.
Het eerste droge verhaal is ook al weer een feit. loop ik net hier door de stad een beetje rond te kijken. komt er een gozer naar me toe die uit Brazilie komt, en die begint helemaal ethousiast te doen over me haar!! en dat hij mn haar graag wil knippen voor een project van hem. dus toen heeft hij zijn email gegeven. ik zei dat ik er nog even over na moet denken(echt niet!!!)...
maarja ik ga even naar de BK
en dan lekker slapen!!!!

PS. de eerste foto's volgen later

  • 03 November 2010 - 21:50

    Roger:

    JussaB, super dat je je eerste contacten hebt gemaakt!! Wat betekent Kia ora?? hahah super, hier is echt k* weer. Ben benieuwd naar je eerste foto's!

    X

    Roger

  • 03 November 2010 - 21:52

    Pa:

    Ja,ja, maak me gek, in je korte broek!!
    Hier storm en regen.
    Ben benieuwd naar de foto,s

  • 04 November 2010 - 08:34

    Wessalinho Hahaha:

    he ouwe pik hoop dat je ons nu al mist hier hahaha nee ik vind super vet dat je het aan durft in je eentje hoop dat je snel wat vrienden zal maken dat zal beter zijn nou je hoort wel weer van me later ouwe pik

  • 04 November 2010 - 14:02

    Marja Bos:

    Hallo Justin,
    Dachten we toch even dat je misschien in dat Quantas vliegtuig naar Auckland zat dat een noodlanding moest maken in Singapore.
    Nou gelukkig niet. Je bent heelhuids aan de andere kant van de wereld gekomen.
    Nu eerst maar lekker bijkomen en je jetlag kwijtraken.
    Groetjes,
    Henk en Marja

  • 05 November 2010 - 06:43

    Ruud En Anneke:

    Fijn dat je goed bent aangekomen.
    Leuk om je op deze manier te volgen.
    Nog veel plezier.

    Ruud en Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Backpacken met Activity International

Recente Reisverslagen:

31 December 2010

..

07 December 2010

Whakatane

25 November 2010

Tauranga

17 November 2010

Internet!!!

15 November 2010

geen internet
Justin

Actief sinds 17 Aug. 2010
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 14192

Voorgaande reizen:

01 November 2010 - 31 Oktober 2011

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: