.. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Justin Berg - WaarBenJij.nu .. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Justin Berg - WaarBenJij.nu

..

Door: justinvdb

Blijf op de hoogte en volg Justin

05 November 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

kia ora,

Bij mijn pakket van Activity International zaten 2 overnachtingen in het ACB hostel in auckland. met andere woorden tot vandaag. Dus ik dacht ik boek nog wat dagen bij om bij te komen en dan vertrek ik richting het noorden. Maar helaas zaten ze VOL.
dus ik moest mijn spullen pakken en op rotten..
Dus ik in mn lonely Planet naar een ander hostel gezocht en gevonden!! Die lonely Planets zijn egt jonnie boer. wie op reis gaat je hoeft alleen maar de lonely planet boekjes te kopen het is genoeg!! Maar goed ik ben nu in het 'Queenstreet backpackers hostel' een paar honderd meter van het ACB. eerlijk gezegt vind ik het hier leuker. Het is wat gemoedelijker en vriendelijker. en de internet verbinding is hier lekker snel!! Ik ben hier tot dinsdag en daarvoor heb ik 88 dollar betaald(50 euro). verder ben ik gisteren naar de mission bay geweest erg mooi is een beetje zo een surfers dorpje. En vandaag ben ik de sky tower in geweest tot het hoogste punt. 200 meter egt een schitterend uitzicht over Auckland. volgens mij heb ik er wel 2 uur rondjes gelopen. Denk ik trouwens aan de andere kant van de wereld te zijn de ene na de andere nederlander kom je tegen hier egt bijna niet leuk meer zeker in die toren!!!
Verder was ik nog ff het Alex Park door gelopen, mooi stads park met palm bomen en zo. net lekker voor 7 euro bij de japanner gegeten en nu weer lekker chillen...
cheers!!!

  • 05 November 2010 - 07:56

    Roger:

    Goed bezig jussa!!!

    en wat hoog :O

    Xx

  • 05 November 2010 - 08:09

    Frans:

    Je bent zo lekker bezig fred! Haha kijk ook ff op couchsurfing.com, goedkooo bij iemand op de bank slapen en interessante mensen tegen komen.

    Joeh!

  • 05 November 2010 - 10:56

    Ma:

    `t Klinkt allemaal top,Just.
    Hoog,zeg! Had ik nooit in gedurfd!
    Mooie foto`s!!!
    Liefs, ma

  • 05 November 2010 - 19:34

    Oma Carla.:

    Hoi Jus leuk zo contact met te hebben,veel plezier
    geniet er maar van .doei

  • 08 November 2010 - 20:01

    Irmtraut:

    Hoi Justin, pas vandaag weer wat gelezen van je.
    Blij om te horen dat alles goed gaat. Veel plezier en kijk genoot verder tot dan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Backpacken met Activity International

Recente Reisverslagen:

31 December 2010

..

07 December 2010

Whakatane

25 November 2010

Tauranga

17 November 2010

Internet!!!

15 November 2010

geen internet
Justin

Actief sinds 17 Aug. 2010
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 14194

Voorgaande reizen:

01 November 2010 - 31 Oktober 2011

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: