Paihia - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Justin Berg - WaarBenJij.nu Paihia - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Justin Berg - WaarBenJij.nu

Paihia

Door: justinvdb

Blijf op de hoogte en volg Justin

09 November 2010 | Nieuw Zeeland, Paihia

Kia Ora

Vandaag gaat het egt werk beginnen dacht ik vanochtend. Ik had gisteren een busticket geboekt van Auckland naar Paihia(bay of island). Een rit van ongeveer 4 uur, richting het noorden.
De bus vertrok om 8 uur s’morgens dus ik ben op gestaan om kwart voor 7(wat voor mij in Nederland trouwens een bijna onhaalbare was). Maar nu zonder moeite:) . daarna uitgecheckt etc. wat te eten en drinken gehaald voor in de bus. En op de bus gestapt egt een super mooie reis, met mooie vergezichten, soort regenwouden, moeras achtige gebieden egt van alles wat. Eenmaal aangekomen in Paihia zat ik even op een bankje toen een meneer me aansprak of ik in interesse had om in zijn hostel te verblijven. Voor 20 Dollar per nacht….
Dus ik nu zit ik ongeveer 2 minuten lopen van het centrum(pje) van paihia net in de bossen…
Egt super mooi!! Maar de accommodatie zelf is wel een beetje achterstallig onderhoud verschuldigd.
Dus ik weet niet of ik het lang ga uit houden in dit hostel. Maar de ligging is in ieder geval schitterend!! Net een paar uur over de stranden etc. door gebracht!! Egt MOOI.. en uiteraard weer de nodige foto’s gemaakt …
Verder wil ik iedereen ontzettend bedanken voor alle reacties… dit motiveert mij alleen maar om nog veel meer jaloersmakende verhalen en foto’s te plaatsen!!
Verder heb ik hier Helaas geen munt thee wat ik erg jammer vind…
En denk ik dat wij met z’n alle in het beste land ter wereld zijn geboren, stel je nou eens voor dat het Nieuw-zeelandse landschap je thuis zou zijn… dan is er niks meer aan in de rest van de wereld!!!!!
En speciaal voor Sof.. Je moeder betaald je ticket heb ik haar horen zeggen;)

Groetjes!!!

  • 09 November 2010 - 08:11

    Paul Eringa:

    Hoi Just,

    Ik moet niet te veel van je berichten lezen, want ik krijg dan zin om (ook weer)zo'n reis te maken. Misschien moet ik ook bij Sofia haar moeder aankloppen :-)
    Bewondering en respect voor je !!
    Vertel 'ns, hoe zijn de Nieuw Zeelanders ?

  • 09 November 2010 - 09:24

    Pa:

    Dus nu weten we dat je echt wel vroeg op kan staan! Had ook op streetview gekeken, bijnan alle wegen in Nieuw Zeeland zitten erin, dus kon Paihia ook al verkennen. Maar natuurlijk gaat er niets boven jouw foto,s!

  • 09 November 2010 - 12:04

    Roger:

    Ziet er weer goed uit jussa! Het is hier echt ijskoud :0

    hoelang blijf je in het noorden???

    XX

  • 09 November 2010 - 13:37

    Oma Carla:

    ik heb je bericht gelezen,als ik het zo lees vermaak jij je best.ik zie al uit naar het volgende bericht .doei oma Carla.

  • 09 November 2010 - 17:28

    Ma:

    He Just

    Tijdens de vergadering waren er collega's,die zich afvroegen of je banketstaven voor de school wilde maken met Sinterklaas. Toen hebben we besloten dat we ze dan op komen halen, maar niet meer terug gaan voor de winter hier is afgelopen!!!!
    Gezellig al die kwekken de juffen op jou goddelijke strand!!!
    Toch maar niet,blijf jij maar lekker genieten.
    xxx

  • 09 November 2010 - 20:09

    Jaap & Moon:

    Heee Werelds Neefje, vandaag voor het eerst alle verslagen gelezen en foto`s bekeken. Echt tegek!! Nogmaals bedankt voor je telefoontje Zaterdag, fijn om teweten dat je nog wel aan ons denkt, wij ook aan jou!! Wij blijven je volgen.... XXXX

  • 11 November 2010 - 19:39

    Ahmed :

    Ik ga niet meer kijken en je ook niet meer volgen, word een beetje depri van al die fotos...weet je wat een klote dag het was vandaag hier brrrrr....
    En trouwens kappen over die ideen van Sofia, ik word hier de dupe van weet je....

    Kille groet...en kijk uit
    Ahmed

  • 12 November 2010 - 10:27

    Wessalinho:

    he pooier zoals altijd blijf ik je ook maar volgen wel een beetje met tegenzin natuurlijk het weer is hier echt bijna net zo lekker als bij jou hahha loop ook gewoon op me slippers dus is prima niks weer om jaloers op te zijn krijg toch een beetje een idee dat je nederland al mist hahahaha had het gister nog over je op het werk maar waarover zeg ik niet hahah lolbeetje roddelen moeten toch wat nu je niet meer in de waag bent hahah normaal zeggen we uit het oog uit het hart maar bij jou niet hahah bij ju zeggen we justin wie was dat ook al weer haha yuuuuuuuuuuuuuu maar goed je hebt het dus wel lekker daar vind je fotos ook echt super vet en oja ik sta niet boven je met cod maar dat maakt ook niet meer uit want heb nu blackops haha ben je al jaloers gister even met wes gegamed was super vet jammer dat jij er niet was met je ruisende oortje hahahah nou spreek je weer ouwe pik laters

  • 13 November 2010 - 11:48

    Marijke:

    Hoi Just,

    Wat zal je genieten, het is er echt schitterend en ik kan me zo voorstellen hoe je daar rondkuierd. Geweldig en wat maak je een prachtige foto's. Jij geniet daar en wij hier van al je verhalen en foto's. Ga zo door zou ik zeggen, maar kijk goed uit.
    Een warme groet uit een koud nederland.

    Knuffels Marijke

  • 13 November 2010 - 13:47

    Liane:

    Hey just,
    Echt super vet al de verhalen en foto's, die helpen ons de winter wel door!! De warmte voel je stralen van de foto's af. Maar muntthee... Kan je daar geen muntblaadjes krijgen bij een groenteboer ofzo, je zou toch denken dat je dat overal ter wereld kan krijgen. Takje in je glas heet water erbij en drinken maar.
    K ben benieuwd naar de rest van je avonturen
    Groetjes Liane

  • 13 November 2010 - 15:10

    Sandra En Henk:

    Hoi Justin,

    Goed om te lezen dat alles goed gaat. En ja, echt mooie foto's. Inderdaad is NL een goed land, alleen wat meer zon en warmte zou geen kwaad kunnen. Doe voorzichtig en geniet ervan. Tot mails

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Paihia

Backpacken met Activity International

Recente Reisverslagen:

31 December 2010

..

07 December 2010

Whakatane

25 November 2010

Tauranga

17 November 2010

Internet!!!

15 November 2010

geen internet
Justin

Actief sinds 17 Aug. 2010
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 14196

Voorgaande reizen:

01 November 2010 - 31 Oktober 2011

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: