Waiheke Island - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Justin Berg - WaarBenJij.nu Waiheke Island - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Justin Berg - WaarBenJij.nu

Waiheke Island

Door: justinvdb

Blijf op de hoogte en volg Justin

06 November 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

Kia Ora

Ik heb het ontdekt!! Het spreekwoordelijke paradijs. Het heet ‘’Waiheke Island’’. Ik stond vandaag op en ik dacht ik ga niet weer de hele dag in die stad door brengen. Dus ik dacht ik ga weer naar mission bay maar toen ik mn ontbijt had gehaald en door de haven liep dacht ik nee, ik ga helemaal niet naar mission bay. Ik ga naar een eilandje toe. Dus toen heb ik uiteraard eerst even mijn lonely planet geraadpleegd en die zei tegen mij je moet de ‘ferry’ pakken naar Waiheke Island.
Dus dat heb ik gedaan. De weg er naar toe was al adembenemend. Eenmaal op het eiland aangekomen heb ik een fiets gehuurd. En ben ik het eiland over gaan fietsen. Egt fantastisch!!! een dorpje met een ongelovelijk strand. Egt super vet!! Na een tijd te hebben rond gefietst ben ik weer terug naar de ferry gegaan en weer op de boot gestapt. Onder weg wel een beetje verbrand…
Het was nog al warm :-)
Maar dat mag de pret niet drukken..

Ciao

  • 06 November 2010 - 09:35

    Roger:

    Één woord heb ik maar. WOW!!!

    jaloers, jaloers, jaloers.

    X uit koude nl

  • 06 November 2010 - 10:16

    Pa:

    Had je een fiets met het stuur links of rechts :-)
    Het ziet er allemaal fantastisch uit!

  • 06 November 2010 - 10:32

    Oma Carla.:

    in een woord geweldig al die kiekjes ik begin een beetje jaloers te worden.

  • 06 November 2010 - 14:47

    Ahmed:

    De foto's zijn TOP, is dit een nieuwe hobby van je?

    Hé, heb ze daar ook munt thee? goed tegen de hitte.
    cu

  • 07 November 2010 - 01:03

    Chloe:

    HOI, IK BEN ZWAAR ZWAAR ZWAAAR ZWAAR TELEURGESTELD DAT IK IN DEZE TIEFESKOU ZIT HAHA JE VERHALEN ZIJN SUPER JUSTTTT ONTZETTEND VEEL PLEZIERRR XXXXXXX

  • 07 November 2010 - 09:58

    Oma Carla:

    Top jus ga zo door,

  • 07 November 2010 - 12:23

    Erica:

    hoi jus wat heb je het leuk voor elkaar met je reisverslag het ziet er allemaal super uit en we krijgen weer helemaal de reiskriebels als we al dat moois zien gr erica en co

  • 07 November 2010 - 19:41

    Reina:

    Hoi zie wel dat wij in het verkeerde land geboren zijn, Alles ziet er super uit.
    Have fun

  • 08 November 2010 - 00:24

    Wessalinho:

    he jus heb je het een beetje naar je zin daar mooie fotos trouwens als kok toch niks wordt kan je altijd nog iets doen met fotos maken maar goed als je denkt dat ik jaloers ben dan heb je het mis hahah je bent namelijk in een land waar ze alles hebben net als in nederland maar 1 ding niet en door dat ene ding hebben ze meerdere dingen niet dus ja wij hebben alles hahahhahaha en jij nu dus even niet hahahah maar spreek je snel weer man laters weet niet of je ook telefoon bij je hebt smsen we ook wel even een keer of zo nou ik hoor het wel groetjes latex ik ben ook verbrand trouwens maar niet door de warmte hahahahahahahahah

  • 08 November 2010 - 18:19

    Margaret:

    Hoi Justin,
    Te gek hoor! Wat leuk zeg, om jou reis zo te kunnen volgen. Geniet er lekker van!
    Xjes Margaret

  • 08 November 2010 - 18:25

    Soofje:

    Ik sluit me helemaal bij Roger aan. Krijg even een winterdip nu ik dit allemaal lees en zie! MAAR ik gun het je wel allemaal van harte :D

    Ik kijk echt tegen je op, en denk zekers aan je. Zo te zien geniet je er wel van, en daar gaat het om he.

    Je bent nu voor het leven een ervaring rijker!!

    Nou ik hou je site goed in de gaten, en hoop dat er snel weer een leuk verhaaltje komt.. (ook al word ik daar stront jaloers van)

    Dikke x en knuf van mij!

  • 08 November 2010 - 18:27

    Soof:

    Oh.. waarom heb je mij trouwens niet mee genomen :( ... ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Backpacken met Activity International

Recente Reisverslagen:

31 December 2010

..

07 December 2010

Whakatane

25 November 2010

Tauranga

17 November 2010

Internet!!!

15 November 2010

geen internet
Justin

Actief sinds 17 Aug. 2010
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 14193

Voorgaande reizen:

01 November 2010 - 31 Oktober 2011

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: